J0URNEYMAN Gladiatora X8 V-twin EFI

Zboží 7 z 7
Zoom

J0URNEYMAN Gladiatora X8 V-twin EFI

Select Kód: Gladiatora X8 V-twin EFI
Gladiatora
Připraveno k odeslání

Převody Gladiatora X8 V-twin EFI pohání moderní, vodou chlazený dvouválcový motor. Plnění motoru zajišťuje vstřikovací systém (EFI) od firmy Delphi, díky kterému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verze) a zejména vysokému kroutícímu momentu 72Nm, který je optimálně rozvržen v celém spektru otáček, avšak s důrazem na vysokou hodnotu již při nízkých otáčkách motoru. Motor disponuje čtyřtaktní a čtyřventilovou SOHC technologií na každý válec. Svůj výkon přenáší kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s funckí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.

Příplatková výbava:

Tlumiče ELKE St.1 + 20 000,- kč 

Opěrka s madly + 1500,- kč 

Barva s vijímkou černé + 1000,- kč 

Oplechování podvozk k novému stroji + 5000,- kč

Přední ochranný rám k novému stroji + 2500,- kč 

Zadní ochranný rám k novému stroji + 2500,- kč 

 

 

 

Gladiator X8 je kompletně odpružen pomocí mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen (verze Deluxe z kovaného duralu) a nových víceprvkových tlumičů (verze Deluxe stavitelných nitrogenových DNM) s progesivní pružinou a polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech.

 

Odolné 14-ti palcové šestiplátnové pneu CST Abuzz jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.

 

Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z vysoce pružného polyethylenu. Pružnost těchto panelů a výměnné lemy zajišťují vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a velmi snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je černá, modrá, červená, oranžová, bílá, stříbrná a listnatá ("maskovací" folie) varianta.

 

Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Atraktivní LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.

 

Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována přímo do převodovky. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.

 

Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.

 

**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.

 

Základní cena X8 EFI obsahuje 14" alu kola, šestiplátnové pneumatiky, silný naviják Rock, homologované tažné zařízení, blastry na řidítka, víceprvkové odpružení s novými progresivními pružinami.

Verze Deluxe obsahuje navíc nitrogenové stavitelné tlumiče DNM, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen.

 

Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a vyhřívané gripy!
 

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23 litru
Olej motorový: xx litru
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 387 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26x9-14
Zadní pneu: 26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Napište recenzi

Abyste mohli napsat recenzi, musíte být přihlášen(a)
Nikdo ještě nenapsal recenzi tohoto zboží.