PRODEJNA OTEVŘENA: Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod. Út,Čt od 8.00-15.00 hod. TEL.: +420 727 883 807 r.w.d@centrum.cz 🔥

čtyřkolka CFMOTO Gladiator X625 EU5 EPS

Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem v externím skladě Skladem v externím skladě Skladem v externím skladě Zvolte variantu
Kód: 1511/ORA 1511/CAM 1511/STR Zvolte variantu
Značka: CFMOTO
207 990 Kč 211 990 Kč 206 990 Kč od 206 990 Kč –7 % –7 % –8 % až –8 % 191 990 Kč 195 990 Kč 189 990 Kč od 189 990 Kč 158 669 Kč bez DPH 161 975 Kč bez DPH 157 017 Kč bez DPH od 157 017 Kč bez DPH
Kategorie: CFMOTO X625
Záruka: 5 let
vyr 11542 ctyrkolka cfmoto x625 rwdsh
Akce Tip
207 990 Kč 211 990 Kč 206 990 Kč od 206 990 Kč –7 % –7 % –8 % až –8 %
Bezpečná platba
Bezpečná platba
U nás můžete platit kartou, hotově či převodem
Na trhu již 15.let
Na trhu již 15.let
Nejsme žádné rychlokvašky.
Showroom v Třinci otevřen
Showroom v Třinci otevřen
Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod., Út,Čt od 8.00-15.00 hod.
Záruka a Servis
Záruka a Servis
s námi se nespálíte

Uživatelský manuál ke stažení: EU5-x625-uzivatel

Obrázky mají ilustrativní charakter. Výbava se může lišit (kola, pneu, polepy, ochranné prvky)


  • Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
    O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravoou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
    Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
    Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
    Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
    Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
    Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidítka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorád měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
    Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zníčit.
    Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
  • Vysvětlení zkratek:
    EPS - 
    posilovač řízení
    Dlouhá varianta (značí se: -A) - 
    má stupačky pro spolujezdce a přípravu pro opěrku a madla spolujezdce
    T3b - 
    homologace traktoru na žluté registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B
    Euro5 -
     homologace motorky na bílé registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B

    Homologace:
    Euro5 - 
    na zadní nápravě uzamykatelný diferenciál, maximální rychlost cca 95km/hod, první technická kontrola po 6 letech a následující po čtyřech
    T3b - 
    na zadní nápravě rozvodovka, kde se obě zadní kola točí vždy stejně rychle, maximální rychlost 65km/hod (je možnost při první garanční prohlídce odblokovat), technická kontrola včetně emisní kontroly vždy po čtyřech letech


    Motor:
    Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
    Objem válců - 580 cm3
    Výkon motoru -
    Palivový systém - ECU Bosch
    Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
    Chlazení - kapalinou

    Podvozek:
    Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
    Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
    Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem
    Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
    Přední pneumatiky - 25x8-12
    Zadní pneumatiky - 25x10-12
    Ráfky - lité hliníkové 12"

    Rozměry:
    Objem palivové nádrže - 18 L
    Světlá výška - 28 cm
    Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2085 x 1180 x 1220 cm
    Rozvor kol - 1280 cm
    Teoretická suchá hmotnost - 375 kg

    Funkce:
    Tažné zařízení / typ - standardní koule
    Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů,  otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
    Homologace - Euro5 (bílá značka)

    Standartní výbava:
    Tažné zařízení
    Elektrická 7 pólová zásvka na vozík
    Přední elektrický naviják
    Posilovač řízení
    Alu kola 12"
    Sedlo spolujezdce s madly na chycení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: