PRODEJNA OTEVŘENA: Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod. Út,Čt od 8.00-15.00 hod. TEL.: +420 727 883 807 r.w.d@centrum.cz 🔥

Servis ČTYŘKOLEK

 

 

Podmínky servisu - garanční servisní úkony jsou placené

Zakládáme si na kvalitní práci, proto prosím respektujte naše podmínky. Pokud chcete dobře a kvalitně odvedenou službu, musíte být také trpělivý, servis se nedá urychlit, bylo by to jen na úkor kvality!

  • objednání: volejte vždy v pracovní době PO-PÁ od 10.00 do 17.00 hod. pouze na telefonní číslo servisu +420 774 577 011 
  • přistavení stroje: dodržte tento termín a přijeďte na místo dle předchozí domluvy, jinak bude tento časový prostor věnovaný dalšímu čekajícímu (v případě, že Vám čas nevyhovuje, vždy kontaktujte technika a domluvte si další termín, přistavení stroje bez domluvy předem nebo po pracovní době, není možné).
  • čistota stroje: stroje na servis přijímáme pouze čisté – pokud je stroj špinavý, bude vám napočítáno mytí v hodinové sazbě servisních prací + náklady s tím spojené, v případě extrémního znečištění si vyhrazujeme právo takový stroj na servis nepřijmout.
  • jak dlouho trvá servis: servisní prohlídky jsou individuální. Během servisu Vás může technik kontaktovat ohledně doporučení výměny dílů, na které přišel během prohlídky. Je tak nutné počítat s časovou náročností nejen servisních prací, ale také případnou čekací lhůtou náhradních dílů, které se musí objednat. Proto se může původní dohodnutý termín lišit. Servisní prohlídky „na počkání“ neprovádíme.
  • záruční kniha: nezapomínejte vždy dovézt záruční knihu, nejen kvůli razítku – potvrzení servisní prohlídky, ale také v případě řešení reklamací. Bez servisní knihy není možné reklamaci založit.
  • cena za servis: cena se vždy odvíjí od druhu práce. Po přijetí do servisu Vás technik informuje o přibližné ceně. Pokud jsou nutné výměny dílů, které nebyly předem dohodnuté, vždy jste předem informováni a požádáme vás o souhlas a potvrzení, že jste se změnami seznámeni.
  • vyzvednutí stroje ze servisu: technik Vás vždy kontaktuje předem (telefonicky nebo SMS), kdy bude stroj hotový, včetně celkové částky. Vyzvednutí je možné vždy jen během pracovní doby.
  • poznámka: Po přijetí stroje, prosím nevolejte hned druhý den technikům, zda je hotový nebo zda se na něm již pracuje, každý takový hovor zdržuje techniky od práce, na kterou se musí soustředit, a kvůli takovým hovorům se prodlužují termíny prací. V případě, že se objednáváte na servis nebo potřebujete neodkladně hovořit s technikem, nechte telefon zvonit dostatečně dlouho nebo opakujte volání v průběhu dne (vzhledem k tomu, že jsou mnohdy technici „pod vozidlem“ nebo mají ruce znečištěné od olejů či jiných chemikálií, nejsou schopni ihned zvedat telefony.

Záruční a pozáruční servis čtyřkolek

Autorizované servisní středisko čtyřkolek CFMOTO

Na všechny prodávané čtyřkolky provádíme záruční i pozáruční servis přímo v areálu naší firmy.

Garanční prohlídky čtyřkolek

Garanční prohlídka je obvykle povinnou prohlídkou v rámci zachování záruky dané výrobcem (obvykle 24 měsíců). V její ceně jsou zahrnuty oleje potřebné pro doporučenou údržbu, filtry, náplně jako brzdová kapalina, chladicí kapalina, práce servisu a diagnostika závad. Ceny garančních prohlídek jsou pouze orientační. Teprve při kontrole čtyřkolky mechanik zjistí skutečný stav věci a cenu upraví podle aktuálního stavu stroje.

Díly a práce nad rámec prohlídky jsou účtovány samostatně po předchozí dohodě se zákazníkem.

Přehled úkonů garanční prohlídky (záruční servis)

  • výměna všech olejových náplní a olejového filtru(vzduchový filtr - čištění - dle potřevy výměna za příplatek)
  • kontrola funkčnosti brzd, kontrola opotřebení destiček, kotoučů
  • promazání těhlic a pouzder kyvných ramen
  • kontrola a případné dohuštění tlaku v pneumatikách
  • kontrola brzdových hadic + ovládacích bovdenů
  • kontrola dotažení kolových matic
  • kontrola manžet
  • kontrola spojení podvozkových skupin
  • kontrola spojení dílů karoserie
  • kontrola funkčnosti veškerého elektrického zařízení, případné ošetření kontaktů, kontrola pojistkové skříně, změření kapacity akumulátoru, případné dobití
  • kontrola osvětlení
  • kontrola signalizace palubní desky
  • kontrola řízení a souběhu předních kol
  • kontrola spínače větráku chlazení
  • kontrola variátoru
  • u řetězových převodů kontrola stavu, promazání a napnutí, kontrola stavu napínací kladky a vodítek
  • zapsání servisní prohlídky do záručního listu
  • jízdní zkouška a předání zákazníkovi