PRODEJNA OTEVŘENA: Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod. Út,Čt od 8.00-15.00 hod. TEL.: +420 727 883 807 r.w.d@centrum.cz 🔥

CFMOTO Gladiator Z950 Sport s EPS

Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem v externím skladě Skladem v externím skladě Zvolte variantu
Kód: 3305/ORA 3305/SED Zvolte variantu
Značka: CFMOTO
349 990 Kč 289 248 Kč bez DPH
Kategorie: CFMOTO UTV / SSV
Záruka: 5 let
Bezpečná platba
Bezpečná platba
U nás můžete platit kartou, hotově či převodem
Na trhu již 15.let
Na trhu již 15.let
Nejsme žádné rychlokvašky.
Showroom v Třinci otevřen
Showroom v Třinci otevřen
Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod., Út,Čt od 8.00-15.00 hod.
Záruka a Servis
Záruka a Servis
s námi se nespálíte

NOVÝ HRÁČ DO RODINY SSV…

..přináší jen to nejlepší z oblasti designu, techniky, pohodlí, spolehlivosti, přičemž jeho jedinečné vlastnosti jsou doplněny o kompaktnost a ještě lepší obratnost.

HOMOLOGACE: T1b
EPS (elektrický posilovač řízení): ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Naviják: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Pevné polodveře: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
14” Alu kola: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Plastová střecha : 5.000,-
 
Přední poloplexi: K dispozici na e-shopu * 
 
BARVA: ORANŽOVÁ, ŠEDÁ
 
HOMOLOGACE: T1b
EPS (elektrický posilovač řízení): ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Naviják: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Pevné polodveře: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
14” Alu kola: ZÁKLADNÍ VÝBAVA
Plastová střecha : 5.000,-
 
Přední poloplexi: K dispozici na e-shopu * 
 
BARVA: ORANŽOVÁ, ŠEDÁ
Motor
V-Twin, 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena.
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
37 l
Hmotnost s náplňami
675 kg

Motor

Výkonný V-Twin dostává pokyny „Ride-by-Wire“ tedy elektronicky, což přináší nejen úsporu paliva ale i přesné a hladké ovládání stroje. K dispozici jsou 2 režimy řízení motoru – SPORT a NORMAL, přičemž hmotnost/výkon jsou v ideálním poměru.

Dynamický design

Je inspirován poslední generací řady Z, ale v tomto případě působí ještě agresivněji, přičemž vytváří silnou a odolnou kulisu stroje.

Přepracovaná
zadní část

Zadní část je zcela nová a má jednodušší a čistší profil.

Exkluzivní
prvky

Plné LED osvětlení, doplňuje dravá maska chladiče a hliníková ochrana „nosu“ stroje. Červeně lakované pružiny evokují ke sportovnímu vyžití. Novým prémiovým doplňkem jsou poloviční dveře.

Tlumiče

Pružení na obou koncích je plně nastavitelné (odskok / komprese). Kombinace plynovo-olejových tlumičů je součástí podvozkového systému nové generace. Vzadu hladí jízdu přidaný příčný stabilizátor, přičemž tato sestava umožňuje zdvih vpředu 307 a vzadu 317,5 mm.

Exkluzivní kola

Dominantou kol jsou exkluzivně tvarované ráfky ze slitiny vzácných kovů.

Obratnější,
kompaktnější

I takto kompaktní stroj dosahuje světlé výšky až 305 mm a průměr otáčení je na hranici 10 metrů.

Ergonomičtější
kokpit

Nový kokpit disponuje nastavitelným (35 °) sportovním volantem, nové generace a nastavitelným sedadlem řidiče (95 mm dopředu / dozadu). Přehledný 5” LCD displej, 2 voděodolné schránky (15 + 3 l) jsou vychytávky pro každodenní život.

Pohodlný interiér

Posádka ocení nově tvarovaná a vyztužená sedadla s novým polstrováním.
Sedák i opěradlo jsou širší, 3-bodový bezpečnostní pás nové generace je šetrnější pro lidské tělo.

Madlo spolujezdce

Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.

Integrovaný box

Nový uzavíratelný / uzamykatelný úložný prostor zakomponován do linií korby. Box má kapacitu nosnosti až 150 kg.

LED světla
na obou koncích

Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla.

Variator CVTech

Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: