PRODEJNA OTEVŘENA: Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod. Út,Čt od 8.00-15.00 hod. TEL.: 774 577 011 r.w.d@centrum.cz 🔥

Obchodní podmínky

PLATBA je možná u nás na prodejně a eshopu jen v Českých korunách. Jiné kurzy jsou jen informativní pro naše zahraniční zákazníky. Děkujeme za pochopení

 

Provozovna:

Radek Wojnar

Erbenova 811

Třinec

73961

IČO: 67691200

DIČ: CZ7612244981

tel. SERVIS ( Wojnar): 774 577 011

tel. Prodejna a Eshop (Lipowská): +420 727 883 807

Změna otevírací doby na prodejně:

Po, St, Pá 10.00-17.00 hod., Út, Čt 8.00-15.00 hod.

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ :

RWDSHOP-Wojnar

Erbenova 811

73961 Třinec

Formulář na odstoupení od kupní smlouvy je ke stažení : odstoupení od kupní smlouvy RWD

Obchodní podmínky a jak nakupovat
1. Základní pravidla nákupu:

Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem a s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků. Každá objednávka obdrží registrační číslo, pod kterým bude vedena až do vyřízení. Do 2 pracovních dnů Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám e-mailem, nebo telefonicky stav Vaší objednávky. Zásilka je odesílána prostřednictvím služeb Geis Parcel, zasilkovna nebo pro objednané zboží se můžete stavit osobně do naší prodejny. Všechny ceny jsou včetně DPH.

I. Ojednávka poštovné a balné je 150,- Kč  při váze zboží do 10 kg.

II: Hotově: Při převzetí zboží přímo v naší prodejně dalné 0,-kč . Nelze uplatní platbu kartou.

III: U objednávky o hmotnosti nad 20 kg bude doprava upřesněná.
 
IV. U objednávky nad 1000 kč a váhou do 20 kg doprava Zdarma.

2. Nákup zboží: Zboží je ve virtuálním obchodě www.rwdshop.cz prezentováno formou fotografii ( které mohou být u některých produktu ilustrační) a textu po jednotlivých kategoriích. Po rozbalení každého produktu je uveden název, krátký popis, obrázek a další doplňující informace. Ke každému zboží je přiřazený odkaz vložte do košíku. Vámi zvolené zboží vložíte do svého virtuálního nákupního košíku. Zboží se Vám automatický sčítá ve Vašem nákupním košíku. Chcete-li zjistit Váš aktuální stav v košíku klikněte na odkaz košík, který je umístěný v levém horním poli pod úvodním logem rwdshop. Po ukončení nákupu se Vám zobrazí celková cena. Zboží můžete kdykoliv odebrat kliknutím na odkaz smazat v košíku. Chcete-li objednat více kusů, opět stačí v kolonce množství udat počet kusu.

3. Odeslání objednávky: Po skončení nákupu zvolte tlačítko další. Poté vyplňte všechny údaje buď jako soukromá osoba nebo firma, na kterou bude vypsána faktura. Povinné údaje k vyplnění jsou označeny žlutě, bez nich nebude zásilka doručena. U firem je bílá kolonka na IČO a DIČ.

4. Potvrzení objednávky: Po vyplnění všech údajů Vaší objednávky vyberte v kolonce doručení způsob, jakým chcete zaslat zboží. Po té odešlete objednávku a do 2 pracovních dnů obdržíte na Vaši uvedenou e-mailovou adresu, nebo Váš telefon potvrzení přijetí této objednávky s jejím číslem. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Poté vyčkejte na dodávku zboží, které bude vyskladněno ihned, je-li skladem, nebo nejpozději do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nemůžeme dodat z důvodů vyprodání zásob, budete o této skutečnosti obratem informováni a Vaše objednávka bude stornována.

5. Způsob platby a doprava zboží: Nejpoužívanějším způsobem platby je platba prostřednictvím dobírky. Objednané zboží budete hradit v hotovosti při předání zboží. Zásilka Vám bude doručena ihned po zpracování objednávky až na Vaší adresu, kterou uvedete při odeslání objednávky. 

6. Zasílání objednávek na Slovensko: Všetok tovar zasielame aj na Slovensko, postup aj podmienky sú pri objednávke rovnaké ako pre zákazníkov z Českej republiky. Zásielky sú zasielané prostredníctvom spoločnosti Slovenská Pošta a ZÁSILKOVNA. Za tovar platíte pri prevzatí v slovenských korunách eurech, v prepočte podľa kurzu, platného v deň objednávky. K zásilke je pripočítané poštovné vo výške 300 Kč (do 10 Kg). U objednávok o hmotnosti nad 10 kg bude doprava upresnená.

Skútry, čtyřkolky, Motorky, UTV nezasíláme!
Vybraný skútr, čtyřkolku, Motorku, UTV je možné zakoupit(pouze smontované a seřízené) výhradně na kamenné prodejně. Činím tak především z důvodu kvalitního předprodejního servisu, který by měl být zárukou, že zákazník dostane do rukou pouze kvalitně sestavený a seřízený skútr, čtyřkolku, Motorku, UTV a nabídne mu tak maximální požitek z jízdy. Pokud skútr, čtyřkolku objednáte prostřednictvím našeho webu, je podmínkou osobní převzetí v naší kamenné prodejně. Toto omezení se týká pouze prodeje skútru a čtyřkolek!

Reklamační řád

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem na r.w.d@centrum.cz, telefonicky na tel.: 774 577 011, nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
Kupující má také možnost zboží reklamovat osobně, v pracovní dny od 10:00 do 17:00  na výše uvedené adrese prodejny. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie zálohové faktury s číslem účtu, na který vám budou popřípadě vráceny peníze. Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné.
Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní a čisté tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových nebo sms zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Ke stažení:
 

Vrácení zboží
1. Spotřebitel, který uzavřel kupní smlouvu na dálku a zakoupil zboží v e-shopu www.rwdshop.cz , má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu (v souladu s novým občanským zákonem § 1829 odst.1)
2. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 (čtrnácti) pracovních dní od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
3.Ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku uvádí, že „odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu - spotřebiteli dříve, než mu kupující -spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodejci odeslal.
4. Zboží doporučujeme vracet pokud možno v původním stavu, neporušené, nepoužité, nenošené, neprané, včetně originálních visaček, štítků a prodejních dokladů. 
5. Po jeho doručení (na dobírku vracené zboží nepřijímáme) budou zákazníkovi vráceny peněžní prostředky na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.
6.Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14  (čtrnácti) dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky dle § 1832 odst. 1 nového občanského zákoníku.
7. V případě, že spotřebitel vrací ve 14-ti denní lhůtě zboží použité, poškozené, prané, bez původních obalů, visaček... nebude mu vrácena kupní cena za zboží v plné výši. Prodejce v tomto případě poníží kupní cenu o opotřebení.
8. Náklady na doručení zboží zpět prodejci hradí plně spotřebitel.
Zboží je možno po předchozí dohodě vrátit i osobně.
9. Při vracení peněz poštovní složenkou na adresu spotřebitele, bude spotřebiteli účtováno 40,- Kč - poplatek České poště za složenku.

10. Zboží vracené na dobírku nebude prodávajícím přijato.
11. Formulář na odstoupení od kupní smlouvy je ke stažení ZDE :
12. Je-li společně se zbožím poskytnut dárek, je příslušná darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kteroukoli stranou, pozbývá darovací smlouva účinnosti a spotřebitel je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
13. Spotřebitel, který nakoupí v rámci své podnikatelské činnosti, tzn.na faktuře bude uvedeno IČO případně i DIČ , nemá právo na vrácení, neboť nový občanský zákoník tuto možnost neuvádí

14. Při využití poštovného zdarma nad 1500.-Kč a poté následného vrácení část zboží, bude zákazníkovi odečteno od ceny zboží, které vrací bude odečteno i následné poštovné, které hradil Eshop. Důvod je narůstající počet takovýchto objednávek a následného vrácení zboží.

15. Výměna zboží za jinou velikost nebo jiné zboží při zvolené špatné velikosti je možné, ale poštovné v obou si směrech hradí kupující z důvodu špatně objednaného zboží.

Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době), reklamační řád
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku)
1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
2. Spotřebitel je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Nelze používat poškozenou věc. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
3. Spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let (není-li u zboží uvedeno jinak) od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Taktéž může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
5. Prodávající není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
6. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
7. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
8. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
9. Při převzetí zboží je spotřebitel povinen zboží překontrolovat a jakékoliv závady způsobené přepravou neprodleně řešit s přepravcem (sepsat reklamační protokol). Prodávající nenese zodpovědnost za škody způsobené přepravcem.
10. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného prodlení, nejdéle však v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Reklamaci a odpovědnost za vady NELZE uznat v těchto případech:

1. spotřebitel reklamuje zboží po vypršení záruční doby

2. spotřebitel neoprávněně změnil údaje v záručním listu

3. zboží určené k reklamaci není dodáno s potřebnými doklady (doklad o koupi, záruční list)

4. na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě instalované výrobcem či autorizovaným servisem

5. spotřebitel před reklamací zboží neodborně opravoval či upravoval

6. zboží bylo používáno i přes to, že jevilo známky poškození

8. zboží bylo poškozeno ohněm, bleskem, vodou atd.

9. nelze reklamovat běžné opotřebení zboží

Ochrana osobních údajů

Spotřebitel souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Spotřebitel může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Doklad ke zboží (fakturu) dáváme ke každé objednávce do balíku.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí platným občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí též Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/) a práva na ochranu spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranuProdávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřídit objednávku na zboží, které nemá v nabídce e-shopu,
jakožto i objednávku na zboží, které výrobce či dodavatel nemůže dodat z důvodu vyprodání,
nebo proto, že se nevyrábí (nelze dodat jiné vzory a barvy zboží, než jsou uvedeny v vzorníku u daného zboží, nelze dodat jiné rozměry a tvary fusaků, vložek do kočárků atd.).
Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu se spotřebitelem, který již v minulosti porušil kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek)Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2018.

Uvedené ceny zboží jsou včetně DPH.

Akční ceny platí pouze po dobu trvání akce, nebo do vyprodání skladových zásob.
Slevy nelze sčítat.

Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k různým typům monitorů a různým nastavení barev, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.
U textilu je zboží vyhotoveno strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Posun vzoru není důvodem k reklamaci.

ZÁVĚRĚČNÁ USTANOVENÍ

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.

Případné spory mezi RWDSHOP.cz a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu, RWDSHOP.cz doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na RWDSHOP.cz pro vyřešení nastalé situace.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1.1.2022 ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovnách RWDSHOP.cz nebo elektronicky na www.rwdshop.cz .

V případě dotazů, nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat: r.w.d@centrum.cz