Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Radek Wojnar
tel. SERVIS : 774 577 011
Marcela Lipowská
tel.PRODEJNA: 727 883 807
tel.Eshop: 727 883 807
Volejte PO-PÁ :
(10.00-17.00 hod.)
Email :
r.w.d@centrum.cz
NAŠE PRODEJNA a
FAKTURAČNÍ ADRESA :
Radek Wojnar
Erbenova 811
73961 Třinec
IČO : 67691200
DIČ : CZ7612244981
SDÍLENÉ ODKAZY :
Podmínky servisu
Zakládáme si na kvalitní práci, proto prosím respektujte naše podmínky. Pokud chcete dobře a kvalitně odvedenou službu, musíte být také trpělivý, servis se nedá urychlit, bylo by to jen na úkor kvality!
- objednání: volejte vždy v pracovní době pouze na telefonní číslo servisu +420 774 577 011
- přistavení stroje: dodržte tento termín a přijeďte jak bylo předem dohodnuto, jinak bude tento časový prostor věnovaný dalšímu čekajícímu (v případě, že Vám to časově nevychází, vždy kontaktujte technika a domluvte si další termín, přistavení stroje bez domluvy předem nebo po pracovní době, není možné
- čistota stroje: stroje na servis přijímáme pouze čisté - pokud je stroj špinavý, bude vám napočítáno mytí v hodinové sazbě servisních prací + náklady s tím spojené, v případě extrémního znečištění si vyhrazujeme právo, takový stroj na servis nepřijmout
- jak dlouho trvá servis: servisní prohlídky jsou individuální. Během servisu Vás může technik kontaktovat ohledně doporučení výměny dílů, na které přišly během prohlídky. Je tak nutné počítat časovou náročností nejen servisních prací, ale také případnou čekací lhůtou náhradních dílů, které se musí objednat. Proto se může původní dohodnutý termín lišit. Servisní prohlídky "na počkání" neprovádíme
- záruční kniha: nezapomínejte vždy dovézt záruční knihu, nejen kvůli razítku - potvrzení servisní prohlídky, ale také v případě řešení reklamací. Bez servisní knihy není možné reklamaci založit
- cena za servis: cena se vždy odvíjí od druhu práce a po přijetí do servisu Vás technik informuje o přibližné ceně. Pokud jsou nutné výměny dílů, které nebyly předem dohodnuté, vždy jste předem informováni a žádáme souhlas, že jste s tím byli seznámeni
- vyzvednutí stroje ze servisu: technik Vás vždy kontaktuje předem (telefonicky nebo sms), kdy je stroj hotový, včetně celkové částky. Vyzvednutí je možné vždy jen v pracovní dobu
- poznámka: po přijetí stroje, nevolejte hned druhý den technikům zda je hotový nebo zda se na něm již pracuje, každý takový hovor zdržuje techniky od práce na kterou se musí soustředit a díky takovým hovorům se prodlužují termíny prací. V případě, že se objednáváte na servis nebo potřebujete neodkladně hovořit s technikem, nechte telefon zvonit dostatečně dlouho nebo opakujte volání v průběhu dne (vzhledem k tomu, že jsou mnohdy technici "pod vozidlem" nebo mají ruce znečištěné od olejů či jiných chemikálií, nejsou schopni ihned zvedat telefony
Záruční a pozáruční servis čtyřkolek
Autorizované servisní středisko čtyřkolek CFMOTO
Na všechny prodávané čtyřkolky provádíme záruční i pozáruční servis přímo v areálu naší firmy.
Garanční prohlídky čtyřkolek
Garanční prohlídka je obvykle povinná prohlídka v rámci zachování záruky dané výrobcem (obvykle 24 měsíců). V její ceně jsou zahrnuty oleje potřebné pro doporučenou údržbu, filtry, náplně jako brzdová kapalina, chladicí kapalina, práce servisu a diagnostika závad. Ceny garančních prohlídek jsou pouze orientační. Teprve při kontrole čtyřkolky mechanik zjistí skutečný stav věci a cenu upraví podle aktuálního stavu stroje.
Díly a práce nad rámec prohlídky jsou účtovány samostatně po předchozí dohodě se zákazníkem.
Přehled úkonů garanční prohlídky (záruční servis)
- výměna všech olejových náplní a olejového filtru(vzduchový filtr - čištění - dle potřevy výměna za příplatek)
- kontrola funkčnosti brzd, kontrola opotřebení destiček, kotoučů
- promazání těhlic a pouzder kyvných ramen
- kontrola a případné dohuštění tlaku v pneumatikách
- kontrola brzdových hadic + ovládacích bovdenů
- kontrola dotažení kolových matic
- kontrola manžet
- kontrola spojení podvozkových skupin
- kontrola spojení dílů karoserie
- kontrola funkčnosti veškerého elektrického zařízení, případné ošetření kontaktů, kontrola pojistkové skříně, změření kapacity akumulátoru, případné dobití
- kontrola osvětlení
- kontrola signalizace palubní desky
- kontrola řízení a souběhu předních kol
- kontrola spínače větráku chlazení
- kontrola variátoru
- u řetězových převodů kontrola stavu, promazání a napnutí, kontrola stavu napínací kladky a vodítek
- zapsání servisní prohlídky do záručního listu
- jízdní zkouška a předání zákazníkovi