PRODEJNA OTEVŘENA: Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod. Út,Čt od 8.00-15.00 hod. TEL.: +420 727 883 807 r.w.d@centrum.cz 🔥

čtyřkolka CFMOTO Gladiator X625-A T3b EPS

Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem na prodejně v Třinci (1 ks) Na objednávku do 7 prac.dní Zvolte variantu
Kód: 1892/CER 1892/STR Zvolte variantu
Značka: CFMOTO
199 990 Kč 165 281 Kč bez DPH
Kategorie: CFMOTO X625
Záruka: 5 let
Bezpečná platba
Bezpečná platba
U nás můžete platit kartou, hotově či převodem
Na trhu již 15.let
Na trhu již 15.let
Nejsme žádné rychlokvašky.
Showroom v Třinci otevřen
Showroom v Třinci otevřen
Po,St,Pá od 10.00-17.00 hod., Út,Čt od 8.00-15.00 hod.
Záruka a Servis
Záruka a Servis
s námi se nespálíte

Uživatelský manuál ke stažení:  T3b-X625-uzivatel-

Obrázky mají ilustrativní charakter. Výbava se může lišit (kola, pneu, polepy, ochranné prvky)

Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravoou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidítka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorád měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zníčit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.

  • Vysvětlení zkratek:
    EPS - 
    posilovač řízení
    Dlouhá varianta (značí se: -A) -
     má stupačky pro spolujezdce a přípravu pro opěrku a madla spolujezdce
    T3b - homologace traktoru na žluté registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B

    Euro5 -
     homologace motorky na bílé registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B

    Homologace:
    Euro5 - 
    na zadní nápravě uzamykatelný diferenciál, maximální rychlost cca 95km/hod, první technická kontrola po 6 letech a následující po čtyřech
    T3b - 
    na zadní nápravě rozvodovka, kde se obě zadní kola točí vždy stejně rychle, maximální rychlost 65km/hod (je možnost při první garanční prohlídce odblokovat), technická kontrola včetně emisní kontroly vždy po čtyřech letech

    Motor:
    Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
    Objem válců - 580 cm3
    Výkon motoru - 30kW
    Palivový systém - ECU Bosch
    Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
    Chlazení - kapalinou

    Podvozek:
    Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
    Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
    Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem
    Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
    Přední pneumatiky - 25x8-12
    Zadní pneumatiky - 25x10-12
    Ráfky - lité hliníkové 12"

    Rozměry:
    Objem palivové nádrže - 18 L
    Světlá výška - 28 cm
    Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2235 x 1180 x 1390 cm
    Rozvor kol - 1480 cm
    Teoretická suchá hmotnost - 395 kg

    Funkce:
    Tažné zařízení / typ - standardní koule
    Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů,  otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
    Homologace - T3b (žlutá značka)

    Standartní výbava:
    Tažné zařízení
    Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
    Přední elektrický naviják
    Posilovač řízení
    Alu kola 12"
    Sedlo spolujezdce s madly na chycení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola