Čtyřkolka CFMOTO Gladiator NOVÁ X450-A G2 T3b
Kategorie: | CFMOTO X450 |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Uživatelský manuál ke stažení: G2-X450-X520-cz
Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň. Pracovní čtyřkolka Gladiator X450-A nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450-A je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450-A je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – černá a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Rozdíl oproti modelu CFMOTO X520 EFI:
Čtyřkolky jsou identické a rozdíl je ve výkonu a obsahu motoru. Co se týká jízdních vlastností, tak rozdíl poznáte až při maximálním zatížení motoru, třeba na závodní trati, nebo při sportovním ježdění.
Vysvětlení zkratek:
EPS - posilovač řízení
Krátká varianta - nemá stupačky pro spolujezdce
T3b - homologace traktoru na žluté registrační značce
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 25x8-12
Zadní pneumatiky - 25x10-12
Ráfky - lité hliníkové 12"
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 17 L
Světlá výška -
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2115 x 1100 x 1190 cm
Rozvor kol - 1250 cm
Teoretická suchá hmotnost - 336 kg
Funkce:
Tažné zařízení / typ - standardní koule
Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
Homologace - pouze T3b traktor = žluté značky
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.